Friday, March 4, 2011

aku redha

hidup ini,
penuh dengan tanda tanya
Tidak kira di mana pun kan?
Tapi yang pasti aku kene redha dengan ape yang berlaku
kalau itu sudah kehendak NYA...

Tak guna aku menangis
kalau aku nangis air mata darah sekalipun..
Ia tidak akan berubah sepenuhnya,
sebab itu aku kene redha,,

aku selalu bertanya
ape maksud semua ini berlaku
sebab aku lihat tak semua orang mengharunginya
hanya aku bertemankan air mata
tapi ketika itu aku harus kuat..
walau ape pun terjadi.....

kerana aku tau semua itu pasti ada hikmah
HANYA DIA SAHAJA YANG MENGETAHUI....

Dan aku hanya mampu berdoa,
Agar aku terus kuat untuk menhadapi segala dugaan dan cabaran yang melanda...

kerana itu,
aku redha KEPADANYA,
apa yang terjadi sekarang,dan terjadi masa akan datang
aku tidak tahu..

No comments:

Post a Comment