Tuesday, November 9, 2010

hujung minggu bersama adek-adek

me and my lil sister...
setelah sekian lama x jumpa.finally,dpt jugak jumpa ngn
PUTERI NURUL NABIHA!
asyik bercakap dalam hp,facebook, ym..
akhir nya dapat jugak hang out ngn adek aku nie!
tapi ade 1 bende pelik kt sana,sy xtau la kenapa adek sy nie sangat tinggi dr sy..hurm,,,satu persoalan nie.......
adek! i'll always loving you!
thanks 4 being my pet sister................
 
nurhayatianim!
tuan punya camera dan teman merempit aku!
hahahahaha...
die la teman aku rider,sian kaku je dok kt blakang.takut agak nyerr
sorry anem,tue jerr yang mampu.peace!
minah nie suka mencari hantu,agak2 nk jd MRS SEEKERS kot.
hahaha ada 1 part nie,die gabra sbb takut tiket parking hilang........
lalaLA...
"jap2,kite kene cari port ntok kua kn semua brg,baru bole cari"
ayat die...hehehe
kelakar la kau anem!
nway thnks cause jd peneman rider aku.,laen kali naek lg nak?
 
sementara nak masok wayang MEGAMIND! kteorang alas perut dulu,sambil
tue apelagi,story mory bermula larh...
time nie aku haus gilerr,sampai aku rembat air adek aku.hahaha
thnks adek!
  tengok la si comot nie!

 aktiviti dalam tandas...x sah klu x tangkap gmbar dalam toilet..
upssss...
adek aku yang sorang kat blakang tue dah x tahan nak melabur..
kok iye pon adek,cepat2 la tutup pintu..
eleh...sebenar nyer puteri tue mana bole kalau x inter frame skali..
kan adek?
.
 lepak kt oldtown jumpa my junior mia!

junior aku time skola,budak netball.
mia... mia...
dah besar dh junior aku sorang nie...dulu jumpa alahai..
sekarang dah cantekk! huhuhu..
kt oldtown nie lagi best! bercerita x henti2..
HANTU! BUDAK UNIVERSITI CULTURE SHOCK! 
HAHAHAHAHA
part budak universiti tue xtahan...kelaka giler kan?

sebelum pulang...
sempat jugak adek-adek aku nie bergambar..
sampai anta aku kt parking moto!
thnks sangat2! love u!!!
semoga allah akan mempertemukan kita pada laen waktu.
akak amat menyayangi kalian seperti akak menyayangi keluarga akak
ikatan kita tak akn putus bagai
air yang di cincang tidak akan putus..



No comments:

Post a Comment