Wednesday, October 20, 2010

Rindu..

SALAM

lama jugak x update blog aku nie kan.HAHAHAHA.rindu pulak..aiyk mcm title aku jep...
YUP! tue tajuk ntok kali nie..aku sedang merindui...
bukan SEORANG tp RAMAI...
WAHHHHH,bia betol aku nie..ye lerr aku nie mane ade buah hati pengarang jantung,
maka nya aku rindu la pada yang laen-laen.HAHAHAHA
ok2,jangan nk merepek la faraheen,berbalik pada orang yang aku rindu.
calon2 nyer ialah....
cettttt mcm nk menang award plak...

toink!

Putri Nurul Nabiha
my ADEK 

dh lama sangat x jumpa adek aku sorang nie! Yang bakal jadi cikgu untuk anak aku nnt.HAHAHAHA
 geram jerr ngn die...agak nyerr dh syok sgt kot dok UPSI tue smpai kan xnk balik AMPANG,
sedeyh tau..HAHAHAHA
JANGAN MARAH K ADIKKU..
xpela,akk tgu adik balik yew,lgpon adik nk exam kan.
GOODLUCK!

KAMI!


korang nampak tak kt center tue tulis ape I LOVE HOCKEY! yup,aku seorang pemain hoki.
WAHHHHH,promote plak..
sebenar nyerr,mereka2 yang ada dalam gmbar tue la yang aku TERSANGAT la RINDU
KAWAN-KAWAN aku dari sekolah sampai la sekarang...
RINDU SANGAT KT DEORANG..
tp sekarang semua dh duduk jauh2,HEE..maksod aku semua dh sdty tempat yg berlainan..
masing-masing ngh sdty n keje..so dh lama  KAMI tak bersua sesama sendiri..
macam-macam KAMI tempuhi bersama..
MACAM ADIK-BERADIK!
dari yang PALING MANIS hingga la yang PALING PAHIT.
hanya KAMI je yang tau betapa manis dan pahit KAMI lalui bersama.nie la yang dikatakn BFF!
 TOINK!
 SO,aku hope sangat friendship KAMI berkekalan sehingga akhir hayat.
EVEN,dalam satu friendship bertikam lidah,bercanggah pendapat sesama sendiri 
TAPI,
disebabkn ikatan PERSAHABATAN KAMI kuat,KAMI tetap bersama.

I LOVE U SO MUCH!
KAWAN SAMPAI MATI!!!


KELUARGAKU KETIKA DI PERANTAUAN!

OMG!
RINDU bangat kt semua nie!
kak sally,kak kanagi,izwana,ayin! rindu korang...
selama 3 bulan bersama deorang,banyak kenangan-kenangan yang tak bole dilupakn..
dan tidak mungkin akn di lupa kan..
seperti biasa segala pahit manis kita lalui bersama,berada di perantauan selama 3 bulan
cukup mengajar aku erti kehidupan.
"MENJADI LEBIH BAIK" 
ungkapan yang selalu di ungkap kn oleh kak sally..
agar aku menjadi lebih baik..insyallah

MEREKA ini lah yang menjadi keluargaku ketika berada di negara orang.
dan,
akan menjadi keluarga aku selama nya..
segala apa yang kita tempuhi akan ku abdi kn dalam kenangan ku...

KAK SALLY N KAK KANAGI
kakak-kakak ku...

IZWANA N FARAHIN ALKAP
adik-adikku...

MISS YOU ALL!!!

No comments:

Post a Comment